Μαυρογατο - Διακηρυξη

Καλώς ορίσατε στο Μαυρόγατο, ελπίζουμε να σας κρατήσουμε ευχάριστη συντροφιά με τα "τυχερά" νέα μας στις "άτυχες" εποχές που διανύουμε

μορα

Κουκλες του σεξ με διαταγη Χιτλερ!

Μία πρωτοποριακή μέθοδο βρήκε ο Αδόλφος Χίτλερ για να μην αφήνουν οι στρατιώτες του τα πόστα τους και να τρέχουνε στους οίκους ανοχής.

image name

Μειωνεται κι ο αλλο ο καθαρος μισθος

Μηνιαίες απώλειες στους μισθούς, από 7 έως 29 ευρώ στον ιδιωτικό τομέα και από 8 έως 33 ευρώ στο δημόσιο τομέα φέρνει από 1ης Ιουλίου η αυξημένη παρακράτηση φόρου στους μισθούς.

image name

Ειδαν το τερας του Λοχ Νες

Η Jan Hargreaves και ο σύζυγός της διατηρούν καφετέρια κοντά στην πασίγνωστη λίμνη του Λοχ Νες. Πρόσφατα, σε ένα διάλειμμα από τη δουλειά, η Jan -μαζί με έναν εργαζόμενό της- βγήκε στην αυλή του καταστήματος και όπως κοίταζε αφηρημένα τη λίμνη, πρόσεξε μια περίεργη φιγούρα να διαγράφεται στην επιφάνεια του νερού...

image name

Ο ΟΤΕ μολις πουληθηκε στο χρηματιστηριο!

Ουσιαστικά το δημόσιο δεν έχει πλέον κανένα λόγο στην εταιρεία εδώ και λιγες ωρες.

image name

Ετοιμαζει... βαλιτσες ο πρωθυπουργος

Βαλίτσες ετοιμάζει ο Γιώργος Παπανδρέου. Ο Έλληνας πρωθυπουργός βγαίνει μπροστά και αναλαμβάνει πρωτοβουλία για την επίτευξη μιας ευρωπαϊκής λύσης «που θα βάζει τελεία και παύλα στο θέμα διαχείρισης του ελληνικού χρέους»

image name
Powered By Blogger

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Αναβιώνουν σήμερα οι τραγικές μνήμες των Τεμπών


Ένα δυστύχημα που συγκλόνισε το Πανελλήνιο και πάγωσε τις καρδιές όλων μας… 21 ψυχές που έφυγαν τόσο άδικα όσο κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει. Η τραγωδία των Τεμπών…


Μέσα στην δικαστική αίθουσα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης, θα αναβιώσει εκείνη η ημέρα που έχασαν την ζωή τους 21 μαθητές της πρώτης τάξης του Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας, τον Απρίλιο του 2003. 

Στο εδώλιο του δικαστηρίου κάθονται
συνολικά επτά άτομα, στους οποίους καταλογίζονται κατηγορίες που συνδέονται με την επικινδυνότητα από πλευράς οδικής ασφάλειας του μοιραίου λεωφορείου και το ακατάλληλο της κυκλοφορίας του στους δρόμους. Πρόκειται για πέντε άτομα που κατά το παρελθόν διετέλεσαν μέλη της διοίκησης των ΚΤΕΛ Ημαθίας, έναν υπάλληλο του ΚΤΕΟ Ημαθίας κι έναν συνάδελφό του στο Τμήμα Συγκοινωνιών του νομού. 

Οι λεωφορειούχοι κατηγορούνται ότι προέβησαν σε εξω-εργοστασιακές επεμβάσεις στο μοιραίο λεωφορείο, αλλοιώνοντας, παράλληλα, τον αριθμό πλαισίου του οχήματος, με σκοπό να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του. 

Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών, ενώ το έτος κατασκευής του οχήματος ήταν 1979, εμφανιζόταν να έχει κατασκευαστεί το 1987. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, έπρεπε να είχε αποσυρθεί από την κυκλοφορία από τις αρχές του Γενάρη του 2003. 

Επιπλέον, στο βούλευμα γίνεται αναφορά στην έκθεση των πραγματογνωμόνων, όπου τονίζεται ότι η παλαιότητα του λεωφορείου, τα τεχνικά και μηχανικά του ελαττώματα, αλλά και η κακή του συντήρηση, το καθιστούσαν επικίνδυνο για την οδική ασφάλεια. 

Σε ό,τι αφορά τους δύο υπαλλήλους, κατηγορούνται ότι ως μέλη της επιτροπής επιθεώρησης οχήματος της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών Ημαθίας, όφειλαν να αφαιρέσουν την άδεια κυκλοφορίας και τις πινακίδες του οχήματος. Η ακροαματική διαδικασία ξεκίνησε σήμερα και θα συνεχιστεί αύριο.
Πηγη:tromaktiko